Hvordan fungerer et abonnement?
Her har vi samlet noen av de ofte stilte spørsmålene vi får om NOKA-abonnement. Kanskje noe av dette gir deg svar på det du lurer på? Har du flere spørsmål ta gjerne kontakt med oss på kundeservice.
Hvordan oppretter jeg et abonnement?
Følg stegene i "Start din vektreise" og fullført kjøpet.
- Velg størrelse på ditt abonnement
- Tilpass innhold
- Fullfør kjøp
Når du har gjort et kjøp, får du tilsendt en Ordrebekreftelse til din e-postadresse.
Hvordan fungerer abonnements-løsningen til NOKA?
Som abonnent kan du velge mellom 3 størrelser på forsendelsene dine. Én abonnementspakke gir nok måltider til 4 uker eller 28 dager, avhengig av hvor mange måltider du ønsker å bytte ut.
- “Opprettholde vekten” gir 1 måltid hver dag = 28 måltider totalt
- “Gå ned i moderat tempo” gir 2 måltid hver dag = 56 måltider totalt
- “Gå ned i raskt tempo” gir 3 måltider hver dag = 84 måltider totalt
Etter 4 uker (28 dager) sendes en ny forsendelse. Dersom du ønsker å fremskynde eller utsette denne, gi beskjed til kundeservice.
Etter at du har valgt størrelse, kan du tilpasse innholdet i ditt abonnement. Du kan velge pakketype og smaker.
Etter at du har valgt størrelse, kan du tilpasse innholdet i ditt abonnement. Du kan velge pakketype og smaker.
Du kan velge mellom 3 ulike pakketyper:
- Standardpakke (anbefalt) – Gir like mange måltid av shakes og ferdigretter (f.eks Opprettholde vekten gir 14 shakes og 14 porsjoner ferdigretter = 28 måltid totalt.)
- Ferdigretter – Gir kun ferdigretter
- Shakepakke – Gir kun shakes
Når du har valgt pakketype kan du justere produktene i ditt abonnement og velge de smakene du foretrekker.
Hvordan får jeg tilgang til Min Konto?
Når du oppretter et abonnement lages det en konto til deg og du får en e-post hvor du kan sette passord. Fra Min Konto kan du endre leveringsinformasjon, se ordreinformasjon og avbestille abonnement.
Dersom du ikke husker passordet ditt eller ikke har valgt passord, kan du klikke på “Logg inn” og velg “Glemt passord”. Da sendes det ut en ny e-post hvor du kan sette nytt passord.
Dersom du ikke husker passordet ditt eller ikke har valgt passord, kan du klikke på “Logg inn” og velg “Glemt passord”. Da sendes det ut en ny e-post hvor du kan sette nytt passord.
Når du har et aktivt abonnement
Kan jeg endre smaker og størrelse på abonnementet mitt?
Det er per dags dato ikke mulig å endre smaker og størrelse på abonnementet ditt. Ta kontakt med kundeservice så finner vi en løsning som passer deg.
Det ligger i utviklingsplanen vår at man skal kunne bytte både smak og størrelse etter behov. Funksjonaliteten for å gjøre dette teknisk er ikke på plass helt enda, men det jobbes med og vil komme på et senere tidspunkt.
Det ligger i utviklingsplanen vår at man skal kunne bytte både smak og størrelse etter behov. Funksjonaliteten for å gjøre dette teknisk er ikke på plass helt enda, men det jobbes med og vil komme på et senere tidspunkt.